centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
RAPORTY ROCZNE I CSR-OWE W ERZE CYFROWEJ
Warszawa, 20.12.2017 Koordynator: Iwona Nowosielska

Jeszcze kilka lat temu raport roczny czy CSR-owy był prostym, papierowym dokumentem rozsyłanym do udziałowców i rozdawanym na różnych eventach. Dziś, to cały ekosystem komunikacji firmowej w trzech formatach: drukowanym, internetowym i mobilnym, połączony z mediami społecznościowymi. Ale to wszystko nie zabiło papieru. Wersja drukowana coraz częściej przypomina piękne albumy i uzupełnia wersje cyfrowe.

Pojawiły się nowe standardy cyfrowe, nowe techniki storytellingu, nowe, kreatywne sposoby na wizualizację i nawigację, jak „scroll as the new click”, nowe technologie i nowa strategia purpose-driven. Wzbogacone o materiały wideo, interaktywne infografiki, czy podcasty, raporty roczne i CSR-owe przypominają dziś mediowe kombajny. Stały się one bardziej niż kiedykolwiek przedtem narzędziem komunikacji, którego celem jest zbudować jakościową relację z różnymi grupami docelowymi, nie tylko z akcjonariuszami.

Podczas sesji ćwiczeniowych uczestnicy podzielni na grupy będą mieli okazję stworzyć multimedialną koncepcję raportu i zaplanować kampanię promocyjną.

W programie m. in.

  • 10 tendencji w Polsce i na świecie w 2017-18.
  • Nowe standardy cyfrowe.
  • 7 technik interaktywnych do wykorzystania.
  • Strategia purpose-driven.
  • Nowe kody storytellingu i narracja wizualna.
  • Jak stworzyć raport roczny i CSR-owy, etap po etapie.
  • 20 przykładów najlepszych praktyk.
  • Case study.
  • Najczęściej popełniane błędy.

Szkolnie poprowadzi: Krzysztof Urbanowicz
Krzysztof Urbanowicz jest przedsiębiorcą, strategiem marketingu internetowego i specjalistą w zakresie transformacji cyfrowej (proces przechodzenia organizacji na nowe sposoby pracy przy wykorzystaniu technologii cyfrowych). Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej grupy Revsquare. Z wyształcenia dziennikarz (Institut Francais de Presse w Paryżu) i sowietolog (Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), rozpoczynał swoją karierę w mediach francuskich we Francji, a po powrocie do Polski, w latach 90. był korespondentem prasy francuskiej, później dyrektorem polsko-francuskiej szkoły dziennikarstwa prowadzonej przez L’Ecole Superieure de Journalisme de Lille. Przez ponad 15 lat był konsultantem ds strategii redakcyjnej w mediach w Polsce, Francji i Szwajcarii.

PROGRAM

20 grudnia 2017 r.
10:00 Raporty roczne i CSR-owe w erze internetu, mediów społecznościowych i smartfonów. Główne trendy merytoryczne, marketingowe i graficzne 2017-18. 20 przykładów najlepszych praktyk realizacji raportów rocznych i CSR-owych.
11:00 Raport roczny i CSR-owy to dziś cały ekosystem komunikacji firmowej w trzech formatach: drukowanym, internetowym i mobilnym, połączony z mediami społecznościowymi. Narzędzia Content Marketingu do wykorzystania: od tekstów do wideo, interaktywnych infografik do podcastów. Nowe kody storytellingu i narracja wizualna. Jak połączyć wersję drukowaną z internetową. Rola E-mail Marketingu iMarketing Automation.
12:00 Jak stworzyć raport roczny i CSR-owy, etap po etapie. Lista kontrolna najważniejszych zadań do realizacji. Raport jako punkt wyjścia do kampanii. Najczęściej popełniane błędy. Case study
13:00 Przerwa, poczęstunek
13:30 Sesja ćwiczeniowa.
16:30 Zakończenie warsztatów i wręczenie certyfikatów.
Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78