centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
MARKETING #HASZTAGÓW - TRENDY, STRATEGIA, UŻYCIE
Warszawa,21.09.2017 Koordynator: Iwona Nowosielska

Używasz mediów społecznościowych do promocji swoich działań i potrzebujesz praktycznych wskazówek dotyczących najnowszych trendów w komunikacji? Chcesz zrealizować skuteczną i innowacyjną kampanię marketingową? Coraz częściej widzisz w sieci słowa poprzedzone znakiem # i zastanawiasz się, o co chodzi? Zadajesz sobie pytanie, jak można skutecznie wykorzystać marketingowy potencjał hashtagów? W ramach warsztatów dowiesz się, jak działają hashtagi w konkretnych kanałach społecznościowych i jak je wykorzystać w efektownych kampaniach - tak, jak to robią największe brandy.

Media społecznościowe rządzą internetem od dekady. To kanał komunikacji marketingowej dla firm i organizacji każdej wielkości i w każdej branży - jedyny, który pozwala dotrzeć tak bezpośrednio do klientów. Kluczem do sukcesu wcale nie jest ogromny budżet. Najważniejsza jest wiedza o mechanizmach działania, kreatywne zaangażowanie i otwarty dialog z użytkownikami. Hashtagi to zjawisko znane w sieci od dawna - ostatnio jednak zyskały one strategiczne znaczenie w kontekście kampanii marketingowych prowadzonych w social media. Na naszych warsztatach zdobędziesz praktyczną wiedzę wiedzy, poznasz zestaw dobrych praktyk i inspirujących przykładów udanej komunikacji przy wykorzystaniu hashtagów. W przyjaznej, warsztatowej formule sprawdzisz nasze rozwiązania na swoich branżowych przykładach.

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

  • Jak stosować hashtagi w każdym z kanałów społecznościowych?
  • Jaki wybrać hashtag i co z nim zrobić, aby miał marketingowy sens.
  • Jak sprawić, aby hashtag zaistniał także offline?
  • Jak aktualnie działa Facebook, Instagram, LinkedIn i Twitter? Jaka jest najnowsza funkcjonalność i opcje reklamowe?
  • Jak zaplanować, rozpocząć i prowadzić skuteczną aktywność w social media dla swojej firmy?
  • Kim jest statystyczny użytkownik każdego z tych kanałów i jak do niego dotrzeć?
  • Jak trafić na Facebooku z reklamą do swoich potencjalnych klientów?

DLA KOGO SZKOLENIE JEST SKIEROWANE:
Dziś każda firma i organizacja jest internetowa - jeśli prowadzisz własny biznes albo kierujesz działaniami marketingowymi, potrzebujesz wiedzy sprawdzonej w praktyce. Jeśli w firmie zajmujesz się marketingiem, public relations, sprzedażą, komunikacją z klientami i budowaniem wizerunku, nasze szkolenie jest dla Ciebie.

TRENERZY Zgrany duet praktyków i świeża agencja kreatywna na toruńskim rynku. Od lat tworzymy strategie PRowe dla różnych klientów i branży, ze szczególną energią wykorzystując potencjał mediów społecznościowych.

Dominik Pokornowski
Manager Public Relations i koordynator projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracował jako kierownik działu komunikacji w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, jako PR manager w Exea Data Center i Neuca, Arpol Motor Company. Lider wielu projektów internetowych, aktywny trener i konsultant komunikacji internetowej. Z wykształcenia filozof (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), ukończył studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Od 2010 aktywny trener z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury, administracji i organizacji społecznych. Współpraca: Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Współpracował jako ekspert z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w projektach IT (e-usługi). Szkolił i doradzał w ponad 50 firmach i organizacjach.

Katarzyna Drewnowska - Toczko
Rzeczniczka prasowa, specjalistka od media relations, PR i kreowania wizerunku instytucji. Przez ponad 8 lat reprezentowała w mediach Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, jedną z największych polskich galerii sztuki. Jako kierowniczka działu PR tworzyła i realizowała wspólnie z zespołem kampanie promocyjne kilkuset wystaw i wydarzeń kulturalnych, obejmujące reklamę outdoorową, kreatywne projekty eventowe, komunikację w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jest także social media managerką, copywriterką i tłumaczką, prowadzi wykłady oraz liczne szkolenia z zakresu public relations, w tym dla Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Instytutu Audiowizualnego, Centrum Promocji Informatyki i Instytutu Socjologii UMK. Jest absolwentką Iberystyki na UW i Edukacji Artystycznej na UMK. Uważa, że nawet o najtrudniejszych zagadnieniach trzeba mówić językiem krańcowej jasności. W swojej karierze rzecznika współpracowała z zagranicznym i krajowymi mediami tradycyjnymi - w tym z gazetami codziennymi, magazynami typu lifestyle czy tygodnikami opinii - z radiem i telewizją, zarówno publiczną, jak i prywatną, a także z blogerami, influencerami i redakcjami portali. Najbardziej lubi pytanie: "Dlaczego sztuka współczesna jest taka brzydka?"

PROGRAM (od 10 do 16)

  1. część 1 – wstęp:
    • aktualny internet w 15 minut, czyli co wynika z bieżących statystyk i trendów w Polsce i na świecie,
    • hashtagi - aktywne słowa kluczowe w internecie i offline.
  2. część 2 - strategia komunikacji:
    • 8 kroków dobrej strategii marketingu i wizerunku (persony, cele S.M.A.R.T.E.R. harmonogram dystrybucji treści, ekosystem social media),
    • dodatkowe, nowe 5 kroków w strategii (strategia otwartej książki, teamwork, płynna rzeczywistość offline-online, testowanie).
  3. część 3 – hashtagi:
    • trochę historii - Skąd się wzięły hashtagi?
    • językoznawcze funkcje hashtagów
    • definiowanie ekosystemu hashtagów offline-online,
    • kreowanie hashtaga brandowego, zasady, dobre praktyki, DIY,
    • co się dzieje kiedy googlujemy hashtagi?
  4. część 4 - social media:
    • Twitter w akcji:
      • jak wybrać odpowiednie hashtagi? (budowanie bazy słów kluczowych, grup użytkowników),
      • popularne zjawiska i działania na Twitterze,
      • monitorowanie i mierzenie hashtagów.
    • Instagram:
      • specyfika wykorzystania hashtagów na Instagramie,
      • #polishgirl czy #instamatka, czyli hashtagi celowane,
      • jak wybrać optymalną ilość i rodzaj hashtagów? Taktyki i strategie.
    • Facebook:
      • specyfika hashtagowania na Facebooku,
      • gdzie warto stosować hashtagi?
      • wyszukiwarka Facebookowa - prawie nic, czyli jednak coś.
    • Youtube:
      • tagi i hashtagi przy materiałach wideo i transmisjach na żywo.
    • Linkedin
      • specyfika stosowania i dobre praktyki.
  5. część 5 - hashtagowy narzędziownik:
    • wyszukiwanie i budownie bazy danych,
    • narzędzia monitorujące,
    • Wizualizacja danych.

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78