centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
MARKETING #HASZTAGÓW - TRENDY, STRATEGIA, UŻYCIE
Warszawa,21.09.2017 Koordynator: Iwona Nowosielska

PRELEGENCI

Prelegenci | Katarzyna Drewnowska-Toczko

Katarzyna Drewnowska-Toczko

Katarzyna Drewnowska-Toczko

Rzeczniczka prasowa, specjalistka od media relations, PR i kreowania wizerunku instytucji. Przez ponad 8 lat reprezentowała w mediach Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, jedną z największych polskich galerii sztuki. Jako kierowniczka działu PR tworzyła i realizowała wspólnie z zespołem kampanie promocyjne kilkuset wystaw i wydarzeń kulturalnych, obejmujące reklamę outdoorową, kreatywne projekty eventowe, komunikację w mediach społecznościowych i tradycyjnych. Jest także social media managerką, copywriterką i tłumaczką, prowadzi wykłady oraz liczne szkolenia z zakresu public relations, w tym dla Narodowego Centrum Kultury, Narodowego Instytutu Audiowizualnego, Centrum Promocji Informatyki i Instytutu Socjologii UMK. Jest absolwentką Iberystyki na UW i Edukacji Artystycznej na UMK. Uważa, że nawet o najtrudniejszych zagadnieniach trzeba mówić językiem krańcowej jasności. W swojej karierze rzecznika współpracowała z zagranicznym i krajowymi mediami tradycyjnymi - w tym z gazetami codziennymi, magazynami typu lifestyle czy tygodnikami opinii - z radiem i telewizją, zarówno publiczną, jak i prywatną, a także z blogerami, influencerami i redakcjami portali. Najbardziej lubi pytanie: "Dlaczego sztuka współczesna jest taka brzydka?"

Prelegenci | Dominik Pokornowski

Dominik Pokornowski

Dominik Pokornowski

Manager Public Relations i koordynator projektów z ponad 15-letnim doświadczeniem. Pracował jako kierownik działu komunikacji w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu, jako PR manager w Exea Data Center i Neuca, Arpol Motor Company. Lider wielu projektów internetowych, aktywny trener i konsultant komunikacji internetowej. Z wykształcenia filozof (Uniwersytet Mikołaja Kopernika), ukończył studia podyplomowe z zakresu Public Relations oraz Zarządzania Projektami. Od 2010 aktywny trener z zakresu komunikacji internetowej, PR-u i zarządzania projektami z dorobkiem ponad 1000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w szkoleniach dla instytucji kultury, administracji i organizacji społecznych. Współpraca: Narodowy Instytut Audiowizualny, Narodowe Centrum Kultury, Centrum Promocji Informatyki, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Mazowiecki Instytut Kultury, Agencja Rozwoju Pomorza S.A., Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego. Współpracował jako ekspert z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego w projektach IT (e-usługi). Szkolił i doradzał w ponad 50 firmach i organizacjach.

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78