centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

seminarium
ANALIZA I MONETYZACJA DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH - JAK ZARABIAĆ NA BIG DATA
Warszawa, 27.09.2017 Koordynator: Paulina Solińska

PROGRAM

27 września 2017 r.
10:00 Wykład: Przetwarzanie, analiza oraz monetyzacja danych. Przegląd modeli monetyzacji treści i danych w Internecie.
  • BigData jako termin
  • Źródła powstawania i cele wykorzystania danych
  • Dane czy wyniki analiz? Ich wartość dodana na rynku i wewnątrz organizacji
  • Modele biznesowe bazujące na BigData
Jarosław Żeliński
( IT-Consulting)
10:50 Wykład: Jak sprawnie zarządzać dużymi zbiorami danych
Efektywne wykorzystanie danych wymaga znacznie więcej niż zbudowanie wielkiego repozytorium opartego o system Hadoop. Przykładowo, tworzenie aplikacji analitycznych wymaga wiedzy o tym, jakie dane i gdzie są przechowywane. Dostęp do danych powinien być ograniczony wyłącznie dla osób uprawnionych. Dochodzą także aspekty archiwizacji oraz usuwania danych niepotrzebnych, bądź takich, których nie można trzymać, ze względu na regulacje prawne. W dużych organizacjach duże zbiory danych to najczęściej zestaw wielu odrębnych systemów, z których część może być np. składowana w chmurze. Nie każde repozytorium jest także optymalne do danego zastosowania. Na prezentacji zostanie przedstawione podejście IBM oraz idące za tym technologie do sprawnego zarządzania danymi w ramach poszczególnych repozytoriów (Hybrid Data Management), ale także w ramach całej organizacji (Unified Governanace).
Artur Wroński,
(IBM)
12:10 Przerwa, poczęstunek
12:40 Case study: Monetyzacja danych - jak zarabiać na Big Data?
  • Jak zarabiać na Big Data?
  • Oczywiście!! Większość dostawców rozwiązań IT już to robi…
    Niestety w przypadku wielu polskich firm ta anegdota jest wciąż aktualna
  • W jakich obszarach zastosowanie Big Data może przynieść największe ROI dla użytkownika?
  • Jakie zasady stosować, by uniknąć nietrafionych (choć ekscytujących) inwestycji?
  • W jaki sposób budować/aktualizować strategię firmy wykorzystując możliwości rozwiązań Big Data?
Marcin Godlewski,
(Avon Products)
13:10 Case study: TogetherData – korzyści biznesowe z zarządzania zbiorami danych
Michał Grams,
(TogetherData)
13:40 Case Study: Monetyzacja danych na przykładzie wdrożenia marketingu windykacyjnego
Paweł Brach,
(TogetherData)
14:30 Przerwa
14:50 Wykład i konsultacje: Aspekty prawne profilowania klientów i monetyzacji danych w świetle reformy prawa ochrony danych osobowych
  • Jak rozumiane jest pojęcie danych osobowych i danych anonimowych w prawie, kiedy dane podlegają ochronie?
  • Kiedy i na jakich zasadach można zebrać dane i przetwarzać je w ramach Big data?
  • Jakie prawne obowiązki wiążą się z przetwarzaniem danych osobowych, jakie dodatkowe obowiązki związane są z przetwarzaniem danych w ramach Big data?
  • Jakie uprawnienia mają konsumenci w związku z przetwarzaniem ich danych?
  • Jak przygotować organizację na przetwarzanie dużych zbiorów danych osobowych?
Mec. Karolina Gałęzowska,
(Wierzbowski Eversheds Sutherland)
16:00 Zakończenie programu, wręczenie certyfikatów

Firmy zainteresowane udziałem w programie konferencji
- proszę o kontakt - Paulina Solińska

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78