centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
NARZĘDZIOWNIA e - MARKETERA - JAK WYKORZYSTAĆ NARZĘDZIA I APLIKACJE ONLINE DO OPTYMALIZACJI WWW I SEO, REKLAMY ONLINE, MONITOROWANIA KONKURENCJI I SPRZEDAŻY W INTERNECIE
Warszawa, 24.10.2017 Koordynator: Iwona Brokowska

Cele:

  • zaprezentowanie w praktyce kluczowych narzędzi i platform w e-marketingu
  • zaprojektowanie przez uczestników własnych formatów reklam i sposobów komunikacji online w formie praktycznych ćwiczeń ("one-to-one")
  • optymalizacja komunikacji z wykorzystaniem najważniejszych kanałów marketingu online: WWW/LP, social media, e-mail marketing, analityka, SEM.
  • przegląd interfejsów kluczowych narzędzi online wraz z omówieniem specyfiki i pomiaru skuteczności poszczególnych kanałów

Korzyści:

  • poznanie od strony praktycznej najważniejszych narzędzi i platform online
  • opracowanie lub/i optymalizacja własnych projektów z wykorzystaniem profesjonalnych narzędzi marketingu internetowego
  • omówienie zastosowań, specyfiki, wad i zalet poszczególnych narzędzi wraz z ich praktycznym zastosowaniem w działaniach marketingu online

Dla kogo?

  • Początkujących i średniozaawansowanych specjalistów ds. e-marketingu, reklamy i promocji w sieci
  • Pracowników działów marketingu i project managerów poszukujących praktycznych rozwiązań online
  • Kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia:

  • Prezentacja i demonstracja narzędzi, platform, aplikacji i wtyczek
  • Forma wykładowa z elementami samodzielnych ćwiczeń
  • Dyskusje i wymiana spostrzeżeń oraz praktyczne wskazówki wdrożeniowe.

Zalecane: zajęcia z komputerami uczestników

Czas trwania: od godz. 10.00 do 16.00

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

PROGRAM

  1. WWW – jak marketer może optymalizować serwis WWW i Landing Pages ze wsparciem narzędzi online?
    • Google Analytics w pigułce – najważniejsze raporty analizy ilościowej i parametryzacja systemu
    • analiza jakościowa – clicktracking i eksperymenty (testy A/B) bez znajomości kodowania i wsparcia IT
    • najlepszego praktyki w redagowaniu contentu na WWW – jak weryfikować treści na stronach WWW dzięki narzędziom online (styl, gramatyka, formatowanie, wskaźniki jakości treści, itp.)?
    • optymalizacja witryny w oparciu o narzędzia diagnostyczne Google i innych dostawców krok po kroku
    • przegląd narzędzi do tworzenia Landing Page – specyfika, projektowanie, optymalizacja
  2. SEO, czyli jak dostosować witrynę do wymogów SEO on-site i sprawdzić parametry SEO off-site?
    • co i w jaki sposób weryfikować pod kątem dostosowania witryny pod kątem wymagań SEO? – kluczowe narzędzia do optymalizacji serwisów online w praktyce
    • jak sprawdzić ilość i weryfikować jakość linków przychodzących dzięki dostępnym ?
    • optymalizacja komunikacji w wyszukiwarce z wykorzystaniem kluczowych narzędzi diagnostycznych?
    • jakie wtyczki w przeglądarce mogą wesprzeć monitoring działań w ramach SEM?
  3. Narzędzia e-mail marketera w praktyce
    • jak wybrać platformę do e-mail marketingu? Przegląd rozwiązań – Polska i świat
    • procesowanie wysyłek i analityka mailingów i newsletterów krok po kroku
    • e-mail automation i segmentacja baz w praktyce – jak wykorzystać obecne narzędzia do podnoszenia jakości i skuteczności komunikacji?
  4. Platformy i narzędzia w social media w pigułce
    • jak identyfikować i tworzyć własne grupy docelowe z wykorzystaniem Facebook Audience
    • jak tworzyć angażujące posty? 25 pomysłów na angażujące formaty do newsfeeda
    • kampania reklamowe na FB i Instagramie z wykorzystaniem zewnętrznych narzędzi krok po kroku
    • przegląd narzędzi social media managera (FB Insights, SoTrender, Fast.Tony)
  5. TOP10 narzędzi w pracy e-marketera
    • jak monitorować skutecznie wypowiedzi i szukać „okazji” sprzedażowych dzięki Brand24 i SentiOne?
    • przegląd bezpłatnych banków zdjęć do komunikacji online
    • narzędzia Content Managera – infografiki, memy, magazyny online, platformy content marketera – przegląd kluczowych aplikacji online
    • monitoring konkurencji online – praktyczne narzędzia i serwisy na weryfikację działań konkurentów w sieci
    • narzędzia do tworzenia reklamy display i wideo – co warto wiedzieć i z czego korzystać
    • w jaki sposób pozyskiwać kontakty i leady dzięki wtyczkom i narzędziom online?
    • jak nawiązywać kontakt z anonimowym użytkownikiem za pośrednictwem WWW?

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78