centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
KAMPANIE ZA O ZŁ I PRZY OGRANICZONYM BUDŻECIE - JAK BUDOWAĆ MARKĘ I POZYSKAĆ KLIENTÓW W INTERNECIE?
Warszawa, 6.03.2018 r. Koordynator: Iwona Brokowska

Szkolenie dla mikro, małych i średnich firm oraz organizacji, fundacji i stowarzyszeń.

CEL:
W ramach szkolenia przedstawione zostaną między innymi:

  • zasady planowania działań promocyjno-reklamowych w internecie przy niewielkim budżecie
  • skuteczne sposoby działań online przy braku budżetów reklamowych, z wykorzystaniem własnej wiedzy i umiejętności
  • sposoby optymalizacji WWW i narzędzi komunikacji online w ramach własnych zasobów i darmowych narzędzi
  • analiza efektywności działań online przy braku lub ograniczeniach finansowych

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:

  • mikroprzedsiębiorców i przedstawicieli małych firm
  • osoby stawiające pierwsze kroki lub/i mające podstawowe doświadczenie w e-marketingu
  • osoby odpowiedzialne za promocje firm, przedsiębiorstw, urzędów czy organizacji społecznych, które nie posiadają lub dysponują skromnymi środkami finansowymi na działania online
  • właścicieli i zarządzających sklepami internetowymi z niewielkim budżetem reklamowym

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: od godz. 10.00 do 16.00

Program

  1. Jak budować i optymalizować strategię reklamową online przy mikrobudżetach?
    • bezpłatne i tanie narzędzia oraz badania umożliwiające odnalezienie i analizę grupy potencjalnych odbiorców/klientów
    • jak planować kampanie reklamowe w oparciu o tzw. media własne? 15 rynkowych inspiracji do wdrożenia w każdej firmie i organizacji!
    • Jak wykorzystać darmowe i niskobudżetowe sposoby promocji produktów/usług w internecie, które dają pożądany efekt?
    • W jaki sposób łączyć kanały i formaty reklamowe by osiągać najlepsze efekty? Praktyczne porady dla mikro i małych budżetów
    • Przegląd niskokosztowych narzędzi w zależności od celu reklamowego
    • W jaki sposób stawiać cele i monitorować efekty z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi online?
    Ćwiczenie - planowanie kampanii reklamowej przy minimalnym budżecie dla rynku lokalnego na przykładzie sklepu i/lub lokalnej firmy
  2. Przegląd kanałów, formatów i narzędzi digitalowych krok po kroku – co można realizować we własnym zakresie i niskich wydatkach na online?
    • Samodzielny audyt SEO krok po kroku – co weryfikować i jak poprawiać widoczność serwisu?
    • Content Marketing – jak wykorzystać własne zasoby przy redagowaniu i promocji treści?
    • W jaki sposób pozyskiwać własną bazę mailingową i SMS oraz konstruować przekaza za pośrednictwem mailingów i newsletterów?
    • W jaki sposób media społecznościowe wspierają mikro firmy i małe organizacje? Komunikacja organiczna i płatna na Facebook, Instagram, YouTube i LinkedIn od A do Z
    • Jak realizować działania reklamowe w wyszukiwarce (Google AdWords) przy kilkuset złotowych budżetach?
    • polecanie, rekomendacje i marketing szeptany - jak wykorzystać to co ludzie mówią na większą sprzedaż?
    • Obecność w ramach e-marketingu lokalnego - jak przenosić informacje z offline do online?
    • ePR i Content Marketing - jak treści w sieci wpływają na działania potencjalnych klientów?
    • Bezpłatne produkty Google’a – jak w pełni wykorzystać potencjał innych, produktów Google, jak mapy, Google+, snippets, Moja Firma i inne, aby osiągnąć efekt skali?
  3. Jak przeprojektować i zoptymalizować firmową stronę WWW lub sklep internetowy?
    • Projektowanie serwisu i sklepu krok po kroku – 10 kluczowych aspektów WWW
    • jak wybrać platformę i dobrać narzędzia optymalizacyjne na WWW, by zamieniać użytkowników w leady czy klientów?
    • Jak skutecznie pisać i publikować na WWW? 10 kroków do optymalizacji treści w serwisie - od nagłówków przez leady po artykuły – copywriting w praktyce
    • W jaki sposób budować przekaz wizualny? – grafiki i szablony oraz najlepsze, bezpłatne banki zdjęć oraz narzędzia do ich tworzenia
    • jakie kody i skrypty warto umieścić w serwisie by monitorować i zachować kontrolę nad WWW?
    • Strony produktowe i e-commerce - jak modyfikować witryny sprzedażowe?
    • jak zmodernizować serwis by nie dezorientować użytkownika i nie zmarnować pozycji w Google? Wytyczne SEO
    • TOP20 elementów, które każdy projektant powinien znać
    Ćwiczenie - projektowanie „wzorcowych” szablonów WWW
  4. W jaki sposób mierzyć skuteczność działań w internecie?
    • Co, w jaki sposób i kiedy mierzyć w sieci?
    • Jak kalkulować koszt wizyty, aktywności i pozyskania klienta w internecie?
    • Jak obliczać i intepretować kluczowe wskaźniki skuteczności jak CR, CTR czy CPA?
    • Jak interpretować raporty standardowe w Google Analytics: użytkownicy, kanały i źródła ruchu, słowa kluczowe, zachowanie na www?
Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78