centrum promocji informatyki
E-MAIL
zapisz się zapisz się zapisz się wypisz się
O NASSZKOLENIAMEDIA O NASPARTNERZYREGULAMINKONTAKT

szkolenie
SOCIAL MEDIA DAY - CO KAŻDY E-MARKETER MUSI WIEDZIEĆ O MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH?
Warszawa, 14.02.2018 r. Koordynator: Iwona Brokowska

Cel:

  • przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
  • prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
  • przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
  • przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
  • prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Metodologia

  • Forma wykładowo-warsztatowa bazująca na przykładach rzeczywistych z Polski i świata.
  • Prezentacja narzędzi i inspiracji - studiów przypadku i wzorców komunikacji dla specyfiki mediów społecznościowych.
  • Zadania w grupach mających na celu przygotowanie się lub/i usprawnienie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych

Szkolenie prowadzi: Artur Maciorowski, niezależny konsultant, prelegent i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu

Czas trwania szkolenia: 10:00-16:00

Program

  1. Facebook od A do Z
    • jak identyfikować grupę docelową i skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
    • jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm EdgeRank
    • co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
    • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
    • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?
    • Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB
  2. YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych
    • 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT
    • tworzenie własnego kanału krok po kroku
    • reklama na YT od A do Z
    • współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
    • kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii
  3. Instagram krok po kroku
    • jak stworzyć własny profil marki?
    • co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
    • co i jak reklamować na Instagramie?
  4. Twitter dla początkujących
    • od komunikacji organicznej do reklamy
    • specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera
  5. Snapchat - to co najważniejsze
    • po co i dla kogo?
    • jak wykorzystać Snapchat w bezpośredniej komunikacji marki?
  6. LinkedIn - komunikacja B2B
    • jak identyfikować target grupę?
    • sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
    • reklama na LinkedIn - DIY versus kampanie z dużym budżetem
  7. Moniotoring social media
    • przegląd narzędzi do analityki
    • social media listening w praktyce
    • co i jak mierzyć w socialu?
  8. Przegląd narzędzi
Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne
Formularz zgłoszeniowy
Patronat medialny
Powiadom znajomego
  
e-mailkontakt Na górę strony
Copyright © 2002 Centrum Promocji Informatyki Sp. z o.o. | ul. Miedzyborska 50 | tel. (0-22) 870 69 10, 870 69 78